ניגון י-ה א-לי (פולין)
00:00
00:00
את הניגון הזה, נהגו אנ"ש שבפולין (ר' יוסף ערליך, ולאחר מכן ר' שמעון ברגשטיין ועוד) לשיר על "י-ה א-לי" ששרים בשבת שלשה רגלים, לפני תפילת מוסף.
לקרוא ולדעת
מאמר
שמע ישראל
מאמר
השתטחות על קברי צדיקים
חדשות

