אזמר בשבחין
00:00
00:00
על הזמר "אזמר בשבחין", שבזמירות ליל שבת, שרים אנ"ש את הניגון הזה, אותו הלחין רבינו. הניגון מורכב משני חלקים: "גבוה" ו"נמוך". רבינו היה שר לעתים את כל הזמר בסגנון האחד, ולעתים את כל הזמר בסגנון השני. וכך שרוהו עד זמנו של רבי נחמן מטולטשין, שסידר את הזמר כפי ששרים אותו כיום.
לקרוא ולדעת
מאמר
"את אשר יאהב…"
מאמר
"בוודאי גם שם נמצא השם יתברך"…
חדשות

